Christoph Eschenbach
Christoph Eschenbach musiał uciekać z Wrocławia (wówczas jeszcze Breslau) jako dziecko w 1945 r. 25 kwietnia 2025 r. poprowadzi tam koncert upamiętniający zakończenie II wojny światowej. Z tej okazji połączy powojenne opus Arnolda Schönberga "Ocalały z Warszawy" z "Niemieckim requiem" Johannesa Brahmsa.