The Dark Room
Film oparty na motywach "Dekameronu" G. Boccaccia. Córka wziętego lekarza, Aliénor, w dzieciństwie zakochuje się w synu hrabiego Roussillon, Bertrandzie. Kiedy dziewczyna dorasta, udaje się na dwór królewski, gdzie udaje się jej wyleczyć króla Francji. W zamian żąda możliwości wybrania sobie męża, a otrzymawszy zgodę, wybiera Bertranda. Sprawy jednak nie idą po jej myśli, ucieka się więc do podstępu.