Wracam do domu
Gilbert Valence (Michel Piccoli) jest uznanym aktorem teatralnym. Po stracie w wypadku samochodowym żony, córki i zięcia, przejmuje opiekę nad osieroconym 9-letnim wnukiem i usiłuje odbudować swoje życie. Jednak poza rodzinną tragedią, musi się też zmierzyć z nadchodzącą starością i widmem końca kariery. Obok Michela Piccoliego, w epizodycznych rolach wystąpili Catherine Deneuve i John Malkovich.