Liza Minelli
Już od dziecka miała do wypełnienia wielkie buty: jej rodzice, reżyser Vincente Minnelli i aktorka Judy Garland, to prawdziwe legendy kina. Dorastała przed kamerą, a międzynarodowy przełom przyszedł w wieku zaledwie 20 lat. W musicalu filmowym Kabaret wcieliła się w rolę Sally Bowles — postać, która przeszła do historii kultury popularnej.