Tolkien: prawdziwa historia Pierścieni
Fascynująca podróż przez życie J.R.R. Tolkiena, skromnego profesora językoznawstwa, który zrewolucjonizował literaturę. „Władca pierścieni”, „Hobbit”, „Silmarillion” mają swoje źródła w fascynacji Tolkiena językami, jego burzliwej, naznaczonej wojną młodości i silnych, humanistycznych przekonaniach autora.