Jedwabna opowieść
17-letnia Claire dowiaduje się, że jest w ciąży. W oczekiwaniu na narodziny dziecka, którego nie chce zatrzymać, podejmuje pracę jako hafciarka. Jej szefowa, pani Mélikian, niedawno straciła w wypadku syna. Wspólna praca zbliża je do siebie i pozwala odnaleźć, to co wydawało się nieosiągalne – poczucie bliskości. Film zdobył Grand Prix Tygodnia Krytyki na festiwalu w Cannes w 2004 r.