Zimowe wakacje
Nicolas jest zamkniętym w sobie dwunastolatkiem. Dręczą go uporczywe czarne myśli podsycane przez nadopiekuńczego ojca. Kiedy po raz pierwszy wyjeżdża z domu sam na klasową wycieczkę, fantazje coraz częściej mieszają mu się z rzeczywistością. "Zimowe wakacje" zdobyły Nagrodę Jury dla najlepszego filmu na festiwalu w Cannes w 1998 r.